Splošni pogoji spletne trgovine ekodrive.si so sestavljeni v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za spletno poslovanje.

Spletno trgovino ekodrive.si upravlja podjetje:

EKO DRIVE, spletna trgovina, d.o.o. (v nadaljevanju tudi ponudnik ali ekodrive.si)
Skrajšano ime: EKO DRIVE d.o.o.
Sedež podjetja: Klemenčičeva ulica 3, 1000 Ljubljana
Davčna številka: SI 16817311
Davčni zavezanec: Podjetje je zavezanec za plačilo DDV
Matična številka: 8073970000
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana, SRG 2017/41914
IBAN: SI56 0400 0027 6330 728 (NOVA KBM d.d.)
BIC: KBMASI2X
IBAN: SI56 6100 0001 8098 025 (DELAVSKA HRANILNICA d.d.)
BIC: HDELSI22

Elektronski naslov: info.ekodrive@gmail.com
Telefonska številka: +386 70 835 211

Uporabnike ekodrive.si prosimo, da pozorno preberete pogoje poslovanja, saj vas le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne trgovine se uporabniki zavezujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in da ste v splošne pogoje privolili.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali dostop do trgovine včasih ni mogoč ali je moten. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali v izrednih razmerah celo daljši čas motile uporabo.

Dostopnost informacij

V skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2, se ponudnik zavezuje, da kupcu pred nakupom zagotovi naslednje informacije:

  • ime in sedež podjetja
  • kontaktni podatki, ki omogočajo hitro komunikacijo in odpravo morebitnih težav (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • cene blaga in storitev
  • časovna veljavnost ponudbe
  • pogoji dostave oziroma morebitni stroški dostave
  • način plačila in dostave, vključno z rokom dobave
  • pravica do odstopa od pogodbe v skladu s 43. č členom ZVPot-UPB2 vključno z opisom postopka ob pritožbi

Postopek nakupa

Izdelke v naši ponudbi si lahko ogledate tako, da prebrskate spletni katalog izdelkov. Izbirate lahko med različnimi kategorijami izdelkov, ki so opredeljene v meniju. Na levi strani znotraj vsake kategorije so na voljo različni filtri, ki pomagajo pri brskanju. Enostavno iskanje izdelkov omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj na spletni strani.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ”Dodaj v košarico”. Zgoraj desno v košarici lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici ter dve možnosti za nadaljevanje “NA BLAGAJNO” ali ZAKLJUČEK NAKUPA.

V košarici se prikaže naziv artikla, količina, popust na običajno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. V primeru, da bi radi odstopili od naročila nas prosimo obvestite v roku (1) ure od prejetega naročila po elektronski pošti. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.

Koraki procesa nakupa:

  • KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za reguliranje količin določenega izdelka lahko uporabite minus (-) za zmanjšanje količine določenega izdelka ali plus (+) za povečanje količine. Na desni strani se vam bo prikazal končni znesek in stroški poštnine. V kolikor imate kodo kupona, jo lahko nesete v tem koraku v polje “KODA KUPONA” in kliknete na gumb UNOVČI KUPON. Ko preverite, če je z zneski vse v redu, kliknete gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO. Odprla se vam bo naslednja stran ZAKLJUČEK NAKUPA
  • ZAKLJUČEK NAKUPA: Tukaj vnesete svoje podatke za plačilo in dostavo. Na desni strani se vam bo ponovno izpisal končni znesek nakupa skupaj s poštnino. Pod končnim zneskom se vam bodo izpisale možnosti za plačilo. Tukaj označite, na kakšen način bi želeli naročilo poravnati (plačilo po predračunu, plačilo po povzetju ali Pay Pal z možnostjo plačil s kreditno kartico). Pred zaključkom naročila morate označiti polje, da ste seznanjeni s pogoji poslovanja in kliknete gumb KUPITE SEDAJ.
  • POTRDITEV NAKUPA: Če je bilo naročilo uspešno oddano, se vam na zaslonu pokaže številka vašega naročila in potrditveno obvestilo, da je bila potrditev poslala tudi preko elektronske pošte in sicer na elektronski naslov, ki ste ga vnesli v prejšnjem koraku.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek prejetega predračuna oziroma dobi obvestilo po elektronski pošti, da je pošiljka poslana po povzetju.

Pogodba

Sklenjena pogodba (naročilo) med potrošnikom in prodajalcem je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika (EKO DRIVE d.o.o.) in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu (Moj račun). Dostop do uporabniškega profila je možen le z uporabo uporabniškega imena in gesla.

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki +386 70 835 211 ali na elektronskem naslovu info.ekodrive@gmail.com.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne strani ekodrive.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletne strani ekodrive.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info.ekodrive@gmail.com.

V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila: a) ime in priimek potrošnika b) naslov potrošnika c) številka naročila

Cene

Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, t.j. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne strani ekodrive.si. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji. Cene, z izjemo akcijskih, nimajo v naprej določene veljavnosti.

Spletna trgovina ekodrive.si si pridržuje pravico, da cene brez predhodnega obvestila spremeni.

Več o načinu plačila, pogojih in stroških dostave ter možnosti vračila blaga si lahko ogledate na spodnjih povezavah ali v ustreznih zavihkih na dnu te spletne strani.

Navedeni pogoji poslovanja in dostave veljajo za področje Slovenije.

Akcije / popusti

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Promocijske kode

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivne promocijske kode so občasno na voljo kot del naših reklamnih sporočil, na strani posamezne kategorije izdelkov, v naših promocijskih elektronskih sporočilih ali v drugih medijih.

Odstop od pogodbe/nakupa oz. vračila blaga

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najpozneje v 14 dneh od prevzema blaga na naslov info.ekodrive@gmail.com sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca.

Ko vračate izdelke prodajalcu, morate poslati obrazec za odstop od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe >>

Ob morebitnem odstopu od pogodbe ponudnik kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal ponudniku.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na svojo pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, ter v primerih, ko nakup ni izveden na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem kar najbolj upoštevali vse razloge in okoliščine.

Garancija

  • Vsi izdelki, ki jih trži podjetje EKO DRIVE d.o.o. imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in nadomestne dele.
  • Garancija velja na območju Republike Slovenije.
  • Za kupljeno blago veljajo splošni garancijski pogoji in določbe v prilogi posameznega blaga.
  • Uporabnik mora obvezno upoštevati navodila za uporabo in sestavo izdelka. Če ste kupili že sestavljen izdelek, je pred uporabo vseeno potrebno natančno preveriti njegovo sestavo.
  • Uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
  • Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
  • Če pooblaščeni servis vašega izdelka ne popravi v 45 dneh, bo uvoznik na vašo zahtevo izdelek zamenjal z novim. Za sprejem v reklamacijo se šteje dan, ko je izdelek sprejet v pooblaščeni servis ali trgovino, kjer ste izdelek kupili.
  • Čas, v katerem vam uvoznik zagotavlja servis, vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 2 krat daljši od garancijskega roka.
  • Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.
  • Za prevoz izdelka do pooblaščenega servisa priznavamo najbolj racionalno tarifo javnega prevoza, vendar le ob predložitvi ustreznega potrdila.
  • Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih:

  • če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
  • da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
  • da je izdelek mehansko poškodovan,
  • če je okvara nastala zaradi izlitja baterij,
  • če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila

Reklamacije

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo ali v drugo primerno embalažo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

V kolikor ugotovite kakršnekoli težave s prejetim paketom ali izdelkih v njem (napačna količina, napačno blago), nas o razlogu za reklamacijo čim prej obvestite preko elektronske pošte info.ekodrive@gmail.com skupaj z obrazcem za uveljavljanjem reklamacije in ažurno vam bomo odgovorili.

Obrazec za uveljavljanje reklamacije >>

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Napaka je stvarna:

  • Če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info.ekodrive@gmail.com in izpolniti obrazec za uveljavljanje stvarne napake, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake >>

Če napaka ni sporna, moramo čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi vašemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, vam moramo v roku 8 dni podati pisni odgovor.

Izdelek z napako se pošlje na naslov prodajalca EKO DRIVE d.o.o., Klemenčičeva ulica 3, 1000 Ljubljana.

Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo, če se ugotovi, da je neuporabnost artikla posledica potrošnikovega nepravilnega ravnanja.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačan znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi EKO DRIVE d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

EKO DRIVE d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Reševanje sporov

Morebitni spori med strankami, ki so v kakršnikoli povezavi z spletno trgovino, se rešujejo sporazumno, v nasprotnem primeru spor med strankami rešuje pristojno sodišče v Ljubljani.

Varstvo potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov. (link http://www.uradni-list.si/1/content?id=51154)
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. (link http://www.uradni-list.si/1/content?id=94740&part=&highlight=+elektronskem+poslovanju+na+trgu)

Varovanje podatkov

Z registracijo v spletni trgovini EKO DRIVE d.o.o. soglašate, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam registriranih uporabnikov trgovine EKO DRIVE d.o.o. in se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju. Podjetje EKO DRIVE d.o.o. spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene prek registracijskega formularja v spletni trgovini, skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi. Uporabljali jih bomo izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo.

Podjetje EKO DRIVE d.o.o. se zavezuje, da bo spoštovalo eventualno željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil. Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.

CartFox

Upravljavec uporablja storitev CartFox za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, aplikacije za neposredno sporočanje, e-pošta). Politika zasebnosti storitve CartFox in informacije o ponudniku storitve CartFox so na voljo tukaj. Upravljavec upravlja osebne podatke skupaj s ponudnikom storitve CartFox.

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, vključujejo:

  • e-poštni naslov;
  • telefonsko številko;
  • informacije o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
  • informacije o pošiljanju sporočil:
    • vrsto sporočila (SMS, aplikacija za neposredno sporočanje (vrsta aplikacije), e-pošta);
    • datum pošiljanja;
    • čas pošiljanja;
    • vsebino poslanega sporočila (npr. obvestila v zvezi z nakupom, zapuščena košarica, obvestilo o popustih itd.);
  • podatek o nedostavljenem sporočilu (datum in čas prejema obvestila o nedostavljenosti);
  • podatke o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni košarici, nakup znižanega artikla ipd.).

Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se samodejno posredujejo skupnemu upravljavcu.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve CartFox je:

  1. a) Privolitev, ki služi za obdelavo osebnih podatkov tistih posameznikov, ki so podali privolitev za prejemanje elektronskih sporočil.
  2. b) Zakoniti interes, na podlagi katerega upravljavec obdeluje osebne podatke v okviru storitve CartFox samo ob spodaj navedenih predpogojih:
  • posameznik je dodal vsaj en artikel v košarico znotraj spletne trgovine;
  • posameznik je posredoval svoje komunikacijske podatke (e-poštni naslov in/ali telefonsko številko);
  • sporočilo vsebuje besedilo v zvezi z (morebitnim) nakupom posameznika.

Namen obdelave osebnih podatkov je obveščanje posameznika o njegovem (nameravanem) nakupu, saj sporočila, ki so poslana preko storitve CartFox, vsebujejo naslednje podatke:

  • potrditev naročila;
  • aktualne informacije o dostavi;
  • račun po opravljenem nakupu;
  • opomnik o zapuščeni košarici.

Primarni namen teh sporočil je transakcijsko komuniciranje. Sporočila so namenjena obveščanju posameznika o poslovnem odnosu z upravljavcem ali naročnikom (npr. obvestila v zvezi z nakupom).

Prejemnik se lahko odjavi od prejemanja sporočil storitve CartFox z uporabo možnosti odjave v posameznem sporočilu, ki ga posamezniku pošlje storitev CartFox.

Če se želite odjaviti od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, se lahko obrnete na skupnega upravljavca na info@dfvu.org.

Osebni podatki, zbrani v okviru storitve CartFox, se ne razkrivajo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, tj. ponudniku storitve CartFox) in upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru storitve CartFox dostopa le do poročil, ki vsebujejo združene in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakupov preko poslanih sporočil itd.).

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, se ne posredujejo v tretje države ali mednarodnim organizacijam, kar pomeni, da se ne posredujejo ali iznašajo izven ozemlja držav članic EU.

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah posameznikov v zvezi z njihovimi osebnimi podatki so na voljo v Politiki zasebnosti in varstva osebnih podatkov CARTFOX. Za več informacij nas kontaktirajte na info@dfvu.org.

Posodobljeno: Junij, 2023